2011年5月6日星期五

催化劑

噚晚期貨市場一片腥風血雨,期油、期銀等跌到阿媽都唔認得,一日可以跌10%,執筆之時仲未止瀉,學英哥話齋果d邊係人嚟架!今日港股在資源、能源股類別拖累下亦無可避免迎來復活節後死亡八連陰,但今日跌幅比想像中少得多。一些以能源為經營成本的股份表現出色,航空、航運股造好,在中海集運、特步等股份奮進下,投資組合升1.8%。眼見組合內眾兄弟都奮發向上,反而重倉的廣船卻表現麻麻,完全辜負了大家的努力。重金收購你基士文返嚟,卻要足協盃出局,你羞家不羞家?分析過點解自己個組合今年表現不如理想,廣船是罪魁禍首,這已觸及我的time stop警戒線,如果嚟緊兩週仲係咁,會有所行動,趁大市調整換一換馬,應該還是不錯的,基士文醒醒定定啦!


雖然股票平是好,但如果欠缺催化劑,長倉基金大戶不建倉,平可以一直平落去,甚至可以平幾年。那麼什麼是催化劑?長倉基金大戶重視的催化劑可以是前景,可以是影響前景的一些因素,可以是一些營運數據的改善等。由於油價暴跌,航運股獲得重估的催化劑,所以今日航運股即時有反應;由於體育用品股最近公布出來的營運數據大多都不錯,消除了部分上年尾段因李寧業績下滑使大家對體育用品市場的憂慮,呢幾日都見到有資金入市,最明顯是大落後的李寧都在大成交下大反彈,但「老師槪念股」之中的動向還是比較疲弱的,但也自底位反彈不少,除了5蚊買入的人,在低位撈貨的朋友都大賺賺。


另一隻「老師槪念股」之一的國壽,幾年前已經見不少散戶話平,可以買貨,結果買咗幾年都仲係咁平,點解?這涉及國壽的催化劑。 什麼是國壽的催化劑?保費增長?不是。管理層質素?非也!是A股表現啊!收多多保費都無用,如果收返嚟的資金無出路,甚或是投入一個望天打掛的市場。我舊年見A股比H股有折讓,覺得A股平,入了一些A50,但一年後的結果如何?計及收咗嘅股息,我的A50才可以平收,唔計息係蝕錢的,而我另外幾次買賣的2828卻可以賺到盆滿缽滿,可想而知A股這個政策市是幾難估,很難想像將大部分資金重倉這個領域的後果,萬一A股走勢來多次04-05年的翻版又點算呢?咁真係全軍盡墨的了。A股可以完全估佢唔到的,跌可以跌很耐,但一升升到你發癲。我唔反對人買國壽,正如我買A50一樣,但亦要注意注碼,平衡返個組合。當然你可能覺得如果A股發癲,國壽可以升好多,但既然A股癲,其實基本上大部分股都可以升得好癲,根本冇須全軍重駐國壽,這樣做其實好蝕章,其他人係睇住你嚟食。所以我成日講笑咁講,買BUY AND HOPE,買2628不如買2866。雖然是講笑,但亦不無道理,因為可能買2628同2866嘅心態基本差不多,分別只在於一個HOPE A股發癲,一個HOPE BDI發癲。




4 則留言:

  1. 你依D投機賭徒唔識寶,我至有機會未來十年繼續買平貨——老師

    回覆刪除
  2. 唔記得老師鐘意收集潛艇當寶添!嘻‥‥‥

    回覆刪除
  3. 《行業報告》高盛:基建設備增長放緩,重型設備股股值受壓 /2011/05/09 14:49/   
    《經濟通通訊社9日專訊》高盛證券發表研究報告指,該行與內地基建設備相關股份包括三一國際(00631)、中聯重科(01157)及龍工(03339)等公司,該行舉行投資者會議,不少企業的主要產品,在4月份增長放緩,確認行業增長在第二季或下半年下跌趨勢將會持續。  其中,中國龍工預計,上月裝載機只有單位數按年升幅,挖土機則錄得40%至50%增長,較首季度實現的一倍增長顯著放緩。三一料挖土機業務4月增長100%。至於混凝土機方面,三一及中聯重科料4月增長為50%。  報告指,行業增長在首季已見頂,隨著增長放緩,相關股份估值短期將會受壓,惟維持相關股份的目標價及投資評級不變。

    回覆刪除
  4. 咁黑仔,搬邊度死邊度?blogspot寫唔到新post.><.

    回覆刪除