2011年5月10日星期二

分叉的感情線

而不華,平日不被人注意,佢用業績証明給人看佢係掂嘅;佢昔日之股王、天之驕子,萬千寵愛於一身,佢用業績打破了這建基已久的稱號。佢好好學習,天天向上;佢安於現狀,不求進步。佢氣旺,升職又加薪;佢人衰,行路打倒褪。佢大戶林立,佢散戶成群。佢不斷創人生高峰,佢繼續踏事業低谷。於是,種種風雲際會下,這一天他倆在這分叉的路上相遇了。是冤家路窄?還是陌路相逢?佢會否高處不勝寒?佢會否低處未算低?相遇了會否分開,分開了會否再度重遇?是你走你的陽關道,還是我走我的獨木橋?不論最後結果如何,地球是圓的,人生是輪迴的,天下大勢,合久必分,分久必合,最後還是化作一縷清煙隨風去,最重要還是享受過程吧。

我講緊乜?點解今日咁玄?明嘅自會心裏暗笑,唔明嘅就會繼續扮唔明。你知,我知,唔好俾佢知,我怕大市又會小器。不過,咁上法,心裏還是既振奮,又帶點怯。

匯控打破慣例,公佈了首份較詳細的首季業績,不知好或壞,亦懶得去看,只知市場好像不收貨。自上年選擇在分叉的感情線上跟佢分開,已經對於佢嘅一舉一動有些冷淡,亦因此少了很多跟回報不成正比的不必要的惶與恐。放棄了一棵樹,卻獲得了一個森林,棄之又有何足惜?

組合繼續有優於大市的表現,不知是好定壞,但如果跟上兩次自己的組合有預示、領先指標作用的話,還是值得欣喜的。皆因大家又可以gogogo創新高,而唔係ohohoh創新low了‥‥‥

本來是想昨晚發的文,但blogspot昨晚好像有問題發不到文,可能是機緣巧合吧!就讓這咁玄的文發在一個咁玄的節日,佛誕快樂!


彼此的感情線 交錯發展 怎麼捨得去剪

沒有留言:

發佈留言