2011年6月3日星期五

就算股中沒藍籌

下星期,友邦和恆安就要進身藍籌,今日即使大盤不振,但兩者股價都異常堅挺。鬼咩!有個大傻佬恆指服務公司要被動掃貨,啲人仲唔有恃無恐咩?當然我有風當然要駛盡利,晨咁早set定個$28沽盤,等下有冇傻佬撞入嚟,點知到下晝都未成,又見大市甚不振,於是降低要求到27.75,點知臨收市時刻先嚟料,最高衝高到28.15,但都成交了,無謂強求賺到盡。

想當初買入友邦的時候,正是311日本9級地震那天,是個甚有歷史意義的日子。買當時絕對沒想過友邦可以進身藍籌,始終上市時間不多,只是覺得平便買了。其實是很高興可以買入一隻股,跟他識於微時,然後見証佢快高長大,最後飛黃騰達,進身blue chips,只是沒想到可以咁快。雖然不能真正持有到入藍籌,只能怪現今的入指數基金追貨的制度,很容易引人投機取巧,所以最後無謂跟佢地癲,以免反高潮啦,進入藍籌反高潮的情況屢見不鮮,況且最近股價的硬淨,令到估值相對其他保險股吸引力降低不少。形式不太重要,現在的藍籌也不是特別馨香,現在的blue chip大有bull shit的味道。持貨接近三個月,獲利近20%。 

最近,世界各地公佈的經濟數據都普遍欠佳,美國即使推出QE1、QE2,樓市依然低迷,經濟情況繼續讓人憂慮。參考香港97樓市泡沬爆破的情況,香港也用了6年時間療傷,當明白了此,自然暫時不會對美國的樓市寄以什麼厚望。當然要拯救世界和美國經濟的辦法也不是沒有。一是要禁止期油的投機炒賣,我覺得現在的經濟狀況支撐不起成$100一桶的油價,油價的高企主要是遊資投機炒賣所做成的,而油價的高企又反過來導致經濟動力減慢。當然你要班大鱷收手唔喪炒有點困難,一日唔玩出事都唔會收手,難道又要好似08年咁炒爆先至來集體大逃亡? 二是可以鼓勵溫州佬孭住一大袋人仔去美國現兜兜去平樓,幾年後回看又是一個正投資,又可以緩解下香港樓的升值壓力,一家便宜幾家著,呢D咪叫資源合理分配嘛。

好!吹完水‥‥組合今日跌0.2%。

廣船     (0317.hk)         17%
雨潤     (1068.hk)         16%
H股ETF (2828.hk)        8%
國美     (0493.hk)          8%
A50     (2823.hk)           8%
哈動     (1133.hk)          5%
秦發     (0866.hk)          5%
中集運    (2866.hk)       5%
卡姆丹克   (0712.hk)    4%

cash              25%




沒有留言:

發佈留言