2011年6月17日星期五

水災乎海嘯乎?!

今日中人壽跌$1.05(-4.1%),收24.6,散戶風聲鶴唳,一時又問金融海嘯價撈唔撈得過,一時又嘆三年心機全功盡廢,投機賭徒最信奉嘅走勢與圖表分析都認為, 現在中人壽已經遠遠跌穿250天移動平均線,中人壽已經跌進熊市區域,我經常同大家講,圖表分析根本無預測大市能力,如果信奉圖表分析,現在應該完全清倉,沽貨離場,雖然「止蝕」屬廢招,但壯士斷臂,好過死無全屍,不過好可惜,十個有九個價投死牛都係重倉此股,並無止蝕離場,呢種就係所謂嘅短炒變長揸,投機變投資,但價投死牛往往越跌越溝,一有人工又溝,兼成手老千股或點穴股,個市跌多一、兩千點,基本上無險可守,只有坐以待斃。
(文筆風格,如有雷同,實屬鬼馬)

今日睇新聞有個渠務工人係水井活活浸死,想不到一場突如其來的暴雨就這樣活活奪去一條無辜人命,見到啲工友在雨中放聲嚎哭那場面,不禁身受感染,竟眼眶濕潤起來,人非草木,孰能無情?

面對突如其來的水災海嘯,身歷其中, 不免心慌,朝買夕沽,心裏的牛與熊肉搏糾纏,嚇到清倉離場,在所難免。還望大家面對逆境,守望相助,減少埋怨嘲笑,共渡時艱吧!

2 則留言: