2011年6月10日星期五

炒股難 難於縮PE

港府再出招遏炒樓,地產股變身拖低大市,港股跌足七日,收市報22420.37,跌189.46點,累計跌幅1264點;國企指數報12380.81,跌91.78點。觀望下周內地通脹數據,全日總成交縮減至701億元。

政府增供應、金管局擬收緊按揭,地產股全線跌逾1%-2%。重磅匯控<00005.HK>偏軟收78.75元。A股尾市回穩,內銀、內房相對贏大市。數據理想支持,中國海外<00688.HK>財險<02328.HK>逆市升逾3%及2%。澳洲礦稅草案出台,中信泰富<00267.HK>兗煤<01171.HK>分別跌近4%及2%。

部份基金股見反彈,中國無線<02369.HK>回升13%;超大<00682.HK>綠森<00094.HK>齊升7%。醫藥保健股未見底,聯邦<03933.HK>利君<02005.HK>續挫6%及4%;澄清產品不含塑化劑,瑞年<02010.HK>仍要跌逾4%。

兩新股掛牌,華能新能源<00958.HK>「潛水」收2.43元;龍翔<00935.HK>報1.14元,守招股價。

(source: aastocks)
 
現在炒股真係搵食艱難,連一向對投機賭徒嗤之以鼻嘅老師都按捺不住,化身賭徒,企圖盡地一煲以幫補一下家計,執大鱷對沖基金牛耳,跟賭徒們爭一日之長短,唔賭都唔知原來自己時運高,近排炒股之難不言而喻。

玩衍生工具難,難於縮volatility;即使估啱方向,往往因券商縮引伸波幅而輸錢。想不到即使不玩衍生工具而玩股票,亦要面對縮PE之苦。 例如一隻以往trade開20xPE嘅股票,舊年EPS是$1,普遍預期今年盈利會升2成,即*EPS是$1.2,股價因而trade緊$24;但由於市場風險胃納突然變小,可接受的PE程度降至15x,而市場見經濟數據好像持續變差,因而調低其*EPS至$1.1,目標股價因此下調至$16.5,有三成下跌空間。投資難,難於縮PE!

今日港股已七連跌,跌多一日便可以平上次八連陰紀錄,值得期待!噚日靠地主佬托住玩v彈,今日卻因政府再推冷卻樓市措施而拖累玩插水。港股收於250天線樓下,38綫失陷,形勢cupcup可危,散戶要集體跳船麼?牛熊搏擊第二回合,熊友勝。睇牛熊搏擊仲好睇過NBA!


今日組合無升跌。

07年我同唔少人一樣曾經質疑過05年國企股點解可以trade10xPE咁平,咁不可思議,這怎麼可能?現在此情此境再臨我終於明白了,原來投資者可以不可理喻至此。我詐聾扮懵故牛市我在。

2 則留言:

  1. 最近感覺揀股難度高了許多,如想搏反彈寧選指數好倉,好過揀了一些大市反彈而斯人獨憔悴的股票,會非常影響士氣呢!

    回覆刪除
  2. 同意。每次股市跌到250天線,我都會買返d2828來扎倉,上次二月時在$120買咗d2828,到現在都仍然有錢落袋,表現相比個股絕不失禮,唔明有些朋友點解覺得買指數基金有懦夫之見。

    回覆刪除